čtvrtek 4. srpna 2011

Skandinávie 2011 - part IV


Welcome in Norway!
 Typický severský trollík s norskou vlajkou v oselském kempu.


Asi nikdy mě nepřestane udivovat moderní architektura (pokud se nejedná o odfláknuté obchodní domy nebo kancelářské budovy za co nejméně peněz, jakých je po Česku spousta).
V norském hlavním městě se staví neustále, a čím dál tím výše.


Tady už světoznámá opera v Oslo.


A na rozloučení se Skandinávií večerní pohled na Norskou metropoli.


Tímto končí můj pětidílný fotoseriál.
Ne, není to chyba. Poslední díl se trochu překrývá s tím prvním, napsaným hned po příjezdu ze severu, který jsem uveřejnila především kvůli jeho aktuálnosti.
Norský atentát se sice ve zprávách neustále omílá, ale už z něj začíná být zase jen velké téma, aby bylo o čem psát...
Dnes jsem náhodou procházela kolem norské ambasády v Praze, trochu jsem zpomalila krok a posmutněla. Květiny uvadly a svíčka dohořela. Ale lidé snad pod tlakem médií připomínajících spíš samotný proces s masovým vrahem nezapomenou, co tato událost v dějinách nejen Norska skutečně znamenala.

Žádné komentáře:

Okomentovat