pondělí 14. prosince 2009

Předvánoční...

Poslední týden byl opravdu náročný. A tím myslím opravdu jako OPRAVDU.
Začalo to zaděláváním na cukroví, pokračovalo jeho pečením, sháněním dárků, uklízením a všemožnými přípravami.
A do toho se mi připletlo pár koncertů.
Minulé pondělí Janek Ledecký v Novém Boru, který přinesl opravdovou vánoční atmosféru. Můj idol z dětství vystoupil na nevelké jeviště s desítkou svíček, které rozestavil před diváky, přidal vánoční stromek a nakonec i obrovského františka. Já, sedící ve třetí řadě uprostřed, přede mnou nikdo, jsem byla přímo na ráně, takže jsem tu "vůni" cítila až do přestávky, kdy konečně dodoutnal.
Ale Janek, s Nostitz quartetem, předvedl perfektní vánoční vystoupení i se spoustou nevánočních písní. Mně úplně nejvíc dostala Posílám ti, kterou jsem tehdy slyšela poprvé, ale i tak jsem si ji celou cestu domů v hlavě pobrukovala.
Do Ústí jsem si mimo to odvezla i krásné vzpomínky, na které minimálně do příštího koncertu nezapomenu.
Jak už jsem ale zmínila, navštívila jsem více koncertů. Respektive ještě jeden, a to UDG v Národním domě v jejich rodném městě v pátek 11.12.2009. A to teprve stálo za to. Předkapela Liwid z Karlových Varů nás lehce připravila na to, co mělo následovat. Měli skvělou hudbu, hlavně baskytaru, ale texty o něco prostší. Nemohla jsem přeci očekávat to nejlepší už na začátku. :)
A skutečně, jakmile za všeobecného vykřikování "UDG! UDG!" přišli na pódium, bylo to něco ohromujícího. Kdybych u sebe bývala neměla perfektní zrcadlovku, kterou mi půjčili ve škole, asi bych taky skákala do půlmetrové výšky, máchala rukama... Takhle jsem nevěděla, kam s objektivem dřív a sotva jsem stačila zpívat, nebo spíš křičet texty, které znám skoro nazpaměť. Nové písničky z alba Autoportrét, ke kterému náleželo turné, nevyjímaje. Samozřejmě zazněly i starší songy jako Hvězdář, Piloti, či dokonce Ostrovy.
A ve mně to zanechalo snad ještě větší dojem než skvělý vánoční koncert Janka Ledeckého, ze kterého jsem si bohužel nepřivezla ani žádné fotky.
Takže se podělím alespoň o páteční úlovky. :)

















Žádné komentáře:

Okomentovat