sobota 9. ledna 2010

První lednová

Je devátého ledna, a já si uvědomila, že jsem od Silvestra neměla v ruce foťák.
Teda uvědomila jsem si to až ve chvíli, kdy jsem se vracela domů z každotýdenního oběda u babičky a řekla si, "Tohle je na fotku..."
A naštěstí se našel obětavý člověk, který měl u sebe vymoženost jednadvacátého století-mobil s foťákem. Není to sice nic skvělého, ale posloužil účelu... Na svět se zrodila moje první fotka roku 2010.



Mimo to stihlo za uplynulých devět dní vzniknout více věcí z mých rukou a mysli. První byla báseň napsaná někdy prvního odpoledne, než jsem šla letos poprvé spát.

Chtěla bych kreslit Tvoje ruce
po noci jemných doteků
kde v objetí jsme spočinuli
na sněžné pláni bez dechu

chtěla bych kreslit Tvoje ruce
zbarvené vínem do ruda
nevidí otázku v mých očích
kdo polibek mi prvý dá

/tohoto roku/

chtěla bych kreslit Tvoje ruce.

A dále ve škole malá "kresba" v sešitě zeměpisu (jsem sice poměrně pilný student, ale některé hodiny se vážně nedá dělat nic zajímavějšího), která byla přes mé protesty zdokumentována, i když se neodvažuji soudit, nakolik kvalitně.
Svému účelu ovšem posloužila...

Žádné komentáře:

Okomentovat