neděle 24. ledna 2010

Lednové večery

Většinou trávím dlouhé zimní večery u počítače, s knížkou, s kytarou nebo s přáteli v čajovně. Prostě kdekoliv v teple. Dnes výjimečně jsem se nechala vytáhnout ven, což nevyhnutelně znamenalo vzít s sebou i foťák.
Přiznávám, že jsem nebyla příliš úspěšná a z několika desítek fotek jsem vybrala sotva pětinu, které jsou snad hodny pohledu jiných lidí. O ty se ovšem podělím.



Ještě než se setmělo, všimla jsem si páru bot, přehozeného už celé měsíce přes drát elektrického vedení. Asi nikomu příliš nechybí.



Stromy fotím v zimě především kvůli kreslení. Abych se naučila, jak reálně vypadají. Snad mi to k něčemu bude.



V Ústí lze najít i jiné vodopády než Vaňovské, které v zimě zamrzají v zajímavé útvary. Tyhle sice nejsou tak velké, ale cesta k nim je o trochu zajímavější a samozřejmě náročnější.







Nad hlavou měsíc ve větvích.



Silueta po setmění.



A na závěr graffiti. To mě vždycky fascinovalo.

3 komentáře:

  1. Do té zimy venku by mě dneska asi nikdo nevytáhnul ani párem volů, jak se říká. :-) Zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. díky :)
    ovšem jistě chápeš, že rodičové jsou přesvědčivější než pár volů ;D

    OdpovědětVymazat
  3. To chápu. :-) Rodičové dokážou být velmi přesvědčiví, nic nenaděláme. :-)

    OdpovědětVymazat