úterý 9. dubna 2013

Mezi muzikanty



Jak jsem již předestřela dříve, strávila jsem minulou sobotu fotografováním promo fotek pro jednu znovu-začínající kapelu. Samozřejmě krom těch šílených okamžiků jsem si zažila i to, že jsou muzikanti úplně stejní jako jiní lidé, mezi kterými se vyskytuji. Že mají úplně stejné nešvary a podobný smysl pro humor, ale hlavně že když se sejdou, není s nimi nuda.


Pro začátek jsem strávila pár hodin s nimi ve zkušebně, kde probíhala horečnatá příprava na nahrávání demo desky.


Při té příležitosti jsem nafotila nejen dostatek záběrů muzikantů samotných, ale také několik zajímavých detailů - takový jiný úhel pohledu.


Pro mě to byl výlet do jiného světa, a je mi ctí, že jsem se v podstatě stala členem kapely a jako fotograf je budu občas doprovázet na koncertech, ve studiu nebo zkušebně, a třeba i na dalším promo focení.
Výsledky samotného klaunského mecheche zase příště.

Poděkování skupině F.I.S.T.
http://bandzone.cz/fist

Žádné komentáře:

Okomentovat