pondělí 29. dubna 2013

Myslím, že bych měla něco napsat...


...třeba pokračování k tomu promo focení kapely, která mi už leze na nervy, a to jsem si to jejich slavné demo ještě ani neposlechla.
Nebo o dalším focení s Efčou, kdy jsem se opět skvěle bavila.
Nebo o nevydařeném focení třídy, které dopadlo úplně jinak, než jsem plánovala, ale taky vůbec ne špatně.
Nebo o pocitech posledních dnů, o horečné přípravě na maturitu, zatím neúspěšném hledání práce, o... O milionu věcí.
O starém depu v Hněvicích, kde jsem byla fotit zase takové pěkně temné fotky jako kdysi s Verčou ve staré továrně, když se učila dělat gráfky. Tehdy jsem ještě nevnímala tu tragédii polorozbořených staveb. A jejich kouzlo.
O zahájení turistické sezóny s loupežníkem Štětkou, kde jsem konečně hrála Johanku. Ale taky fotila a nechala se fotit...
Bylo by o čem vyprávět, ale snad proto, že je toho tolik, nemůžu to v hlavě roztřídit. Zbývá jen pocit chaosu a... Něčeho.
Už aby bylo zase hezky.
A abych měla po maturitě.
A po přijímačkách. Je sice hezké, že se na můj obor hlásí 46 lidí a berou jich kolem třiceti, ale stejně mě to děsí. Možná bych se místo tohohle psaní měla učit základy PVH.
Nebo jít raději spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat