neděle 7. dubna 2013

Víte, jak vypadá vazební cela zeshora?

Já po včerejší zkušenosti ano.
A že to byla zkušenost opravdu nezapomenutelná. Mně se obecně daří zajímavé věci zažívat buď v sukni, nebo na podpatcích. Tentokrát jsem v sukni lezla na třímetrovou zeď. Bez štaflí a bez žebříku.
Naštěstí i bez podpatků.
Nahoru to ještě šlo, ale dolů? To máte jako s kočkami, na strom vylezou samy, ale dolů jen s asistencí hasičů. Já měla na výběr. Buď přežít noc nad celou, nebo si nějak poradit. Bé je správně. Aneb když to šlo nahoru, musí to jít stejně i dolů.

...

Obecně mají lidé dojem, že policajti jsou hloupí. Já si myslím, že jsou šílení. Mám dost kamarádů policajtů na to, abych to mohla tvrdit. Samozřejmě výše popsaná situace vznikla díky jednomu z nich. Krom toho, že chodí v uniformě a šermuje, má taky kapelu. S ní jsem včera strávila celé odpoledne nejprve na zkoušce, následně ve sklepích a po procházce Prahou v doprovodu pěti klaunů také na soudě, kde jsem se dostala k oněm celám.

A výsledky? Na ty si počkejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat