sobota 6. února 2010

Málo píšu...

Že píšu málo, je patrné z datumu předchozího příspěvku, ale také z toho, že jsem už dva týdny nedala dohromady ani pár veršů, které by k něčemu byly.
Mé pocity z toho však můžu přirovnávat k výroku básníka, kterého obdivuji: "Jsou týdny, kdy nestvořím řádku, a cítím se být pyšným básníkem. Jsou dny, kdy popíši archy, a to toužím být člověkem..." (Tomáš Žitník)

Chtěla jsem napsat, že i málo fotím, ale pak jsem se podívala na kartu ve foťáku a došlo mi, že to není tak úplně pravda.







Jedna z mála slunečných chvilek při nekonečném čekání na léto.







U toho bych dokázala strávit hodiny a kreslit, ale nakonec mám jen pár fotek a pocit, že všechno pomíjí, stějně jako tahle zimní krása.

2 komentáře:

  1. Doufám, že začneš publikovat víc, určitě je co (filmy, knížky, hudba). :-) Zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. což o to, ono by bylo co publikovat, kdybych nebyla tak líná =) ale pokusím se sebou něco udělat a snad nezůstane jen u tohoto rozhodnutí.
    děkuji =)

    OdpovědětVymazat