pondělí 12. listopadu 2012

Už je to tu zase!


Člověk si chvíli říká, že je to všechno v pohodě, že všechno stíhá, zvládá, dokonce by měl čas i na nějakou brigádu. To trvá většinou tak dva týdny. A pak přijdou písemky!
Nesnáším to, jak mají učitelé schopnost se dokonale shodnout na termínech a všichni tvrdí, že jejich testy a zkoušky jsou nejdůležitější a nemůžou se přesunout...
Ale s tím už jsem se mohla smířit, za tu dobu. Však si to budu užívat už jen půl roku.
Jenomže mě to dohání k šílenství. Stres, výbušné nálady a nesnesitelnost, která by odradila i nejsrdečnějšího člověka (i když to ne, dva takové znám, a jsem ráda, že to děvčata berou s nadhledem, jinak nevím... tímto patří dík mým spolužačkám Božence a Kačce).
A zpátky k věci. Jak se sakra mám naučit tři stránky slovíček a frází v angličtině, když u poloviny z nich ani nevím, co znamenají? Jasně, Google vždycky pomůže... A tak jsem strávila celý večer překládáním - na učení nezbyl čas.


Good luck, tomorrow!

Žádné komentáře:

Okomentovat