pátek 29. března 2013

Už je to tady


A zítra to začne. Focení šermířů, od kterého nevím, co čekat. Ale mám alespoň nějakou představu. A taky lidi, kteří mi s tím pomohou. Jak s focením, tak s postprodukcí.

To se ovšem nedá říct o tom, co mě čeká o týden později. Samozřejmě pokud do té doby stihnu dodělat fotky z téhle soboty a nenaplánovat si nějaké malé focení mezi tím, bude to o trochu snazší. Ovšem...

...když si někdo vymyslí, že chce nafotit kapelu, ale neví vlastně jak, jen v jakém duchu, a až postupně přichází s tím kde, kdy a co chce nafotit a co k tomu potřebuje, je to docela šílené.

A když se fotograf týden před focením dozví, že by měl ještě dělat maskéra... No, nekleplo by vás z toho?

Ale jelikož jsem člověk odvážný, podnikavý a umělecky zdatný (alespoň více než jiní, pro které bylo největším úspěchem v osmnácti namalovat koně na louce, který vypadal jako zdařilá kresba dítka z první třídy)... Kývla jsem na to, že se pokusím. Horlivě jsem se pustila do hledání obrázků pro inspiraci...

...a skončila jsem tam, kde jsem začala.


U Jokera. Ale řekněte mi, kdo jiný (kromě Erica Dravena z The Crow) vás napadá jako ideální obraz "zlého klauna". Respektive toho "ne hodného a veselého", jak mi bylo řečeno.

Takže se nakoupí barvy a bude se experimentovat. Příští sobota ve znamení improvizace.

Žádné komentáře:

Okomentovat