čtvrtek 24. června 2010

Když něco potřebujete...

...napište a Týnka to udělá.
Kde jsou ty časy, kdy platil výrok Dejte mi lidi a já to zařídím?
Ušila jsem si na sebe pořádnou boudu, když jsem se rozhodla být aktivním členem fotografického kroužku, redakce školního časopisu a navrch ještě organizátorem rozsáhlého projektu. Ale co naplat, plánuju, sháním lidi, fotím, píšu a kreslím.
A právě poslední činnost tak úplně nezapadá do mého popisu práce v souvislosti s žádnou zmíněnou aktivitou. Ale najdou se tací, kteří mají dojem, že ano. A světe div se, mně to nevadí.
Takže se občas stane, že do svého již tak zaplněného programu musím vecpat čas na vytvoření třeba takovéhoto plakátu.


Tak se po dlouhé době částečně vracím ke svému úmyslu "dělat naivní umění." Z realistických kreseb na celé dny práce jsou najednou prosté schematické tvary nejlépe v křiklavých barvách, které v člověku vzbuzují pozitivní náladu a pocit jednoduchosti. Navíc s nápadem (o které nouze není) je to práce na pár desítek minut, maximálně pár hodin, což se velmi hodí, pokud plánujete akce narychlo.
Jen by mě zajímalo, kdo komu tentokrát řekl "Dejte mi lidi a já to zařídím," nebo alespoň "Je mi jedno, jak to uděláš, ale musí to být." Hmm? Hmmmm?

4 komentáře:

  1. Ten trolejbus je kawaii :)
    A ta akce vypadá zajímavě.. to se budete prostě potloukat po večerním městě a fotit?

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně Ti tak přijde? :oD
    V podstatě ano. Alespoň si to tak představuju. Kdyby ses chtěla přidat, tak můžeš. :o) Vím, že jsi psala, že jsi jen příležitostný fotograf, ale mohla by ses třeba něco přiučit nebo se prostě jen pobavit. ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten plakát vypadá...vtipně =D A je krááásně barevnej =D
    Noční procházka po městě... :3

    OdpovědětVymazat
  4. Směješ se mým křivým písmenkům? xD

    OdpovědětVymazat