pondělí 6. května 2013

Macro



Škola skončila, maturita přede mnou. Protože to znamená víc volného času k prokrastinaci (jasně že se mi nechce učit, když mám zkoušky až za dva týdny), a tudíž i k focení.
Netvrdím, že už mám odvahu pustit se do realizace některých připravených či započatých projektů, ale přišel čas konečně pořádně využít toho drobečka, kterého jsem si před časem objednala z Číny. A můžu říct, že nelituju. Člověk si s ním užije spoustu zábavy, a může nad tím strávit jen pár minut odpočinku mezi českou gotickou architekturou a italskou renesancí.
Tím spíš, že mám doma dost objektů, které se na takové focení makra hodí.


Že jsou orchideje fotogenické, o tom není pochyb. Ale v minulém příspěvku jsem ukázala, že to není jen o orchidejích. Mám sice větší zálibu ve fotografování různých jiných objektů, které ostatní tak snadno jako rostliny nepoznají (příkladem budiž tehdejší focení asfaltových bublin z Marsu), ale když je příležitost, spokojím se s nimi. A výsledek je zaručený.

Žádné komentáře:

Okomentovat