neděle 12. května 2013

Poznatky z přípravy na maturitu II.

Chtěla bych moci říct, že jsem na tu maturitu připravená.
A ne že jsem zabila skoro celý měsíc učením se dějin umění, na které stejně skoro nic neumím. Nebo mám aspoň takový pocit. Čím dál tím víc. A kdekoliv jdu, koukám se po stavbách a přemýšlím, v jakém asi slohu jsou postavené a co všechno je na nich novějšího.
Možná tím jsem už i otravná, protože to dělám opravdu kdykoliv, i když jsem zrovna na víkend na akci.
Mimochodem jsem opravdu nepočítala s tím, že víkend před maturitou nebudu mít volný, ale pojedu na slavnosti do Frýdlantu. To je prestižní akce, takže si to nemůžu nechat ujít, ale... Kdy se sakra mám naučit to všechno, na co jsem se pořádně ani nepodívala?!
Jasně, no stress, je to jenom maturita. Na vejšce to budu zažívat každé zkouškové... Ale je to maturita na Kepleru. A někteří mí spolužáci jsou neskutečně dobří.
Takže zpátky k malířům, sochařům a architektům...

Žádné komentáře:

Okomentovat